Intervju sa Marketing menadžer NALL Grupa, Jelena Popović, jedan od kreatora Drogerije online – www.drogerija.me

Drogerija.me

Uticaj informaciono komunikacionih tehnologija u oblasti trgovine, kroz digitalini marketing i e-trgovinu, naročito u Covid i postCovid periodu, ima intenciju da preuzme primat nad tradicionalnim načinom trgovine. Kakvo je Vaše dosadašnje iskustvo, kako sa aspekta prodavca tako i kao kupca?

Kada govorimo o potrošačima u Crnoj Gori, teže se odlučuju za online trgovinu i način prilagođavanja online trgovini te sticanje povjerenja, sporije ide. Iz dosadašnjeg iskustva, možemo reći da je i dalje dominantan tradicionalni način trgovine. Naš stav po pitanju online trgovine je pozitivan, i sporiji trend rasta trgovine nas ne obeshrabruje iz razloga što gledamo u budućnost, a u budućnosti nas očekuje dalji razvoj digitalizacije.

Ocijenite uticaj društvenih mreža na približavanje ponude krajnjim korisnicima?

Društvene mreže su žargonski rečeno “lijevak”, koji usmjerava potrošače ka kupovini, bilo da se one obave na tradicionalan način ili online. Veoma posvećeno pristupamo kreiranju sadržaja na ovim kanalima i prilagođavamo se svim trendovima i aktuelnostima.

Sublimirajte svoje iskustvo u jednoj poruci i prenesite je kao neophodnu lekciju koju bi budući e-prodavci treblo da znaju.

Kvalitetno kreirana platforma za trgovinu, jednostavna i funkcionalna, kao i tehnički utemeljena, preduslov je za dobar start.

Koji je Vaš predlog za unapređenje poslovanja e-trgovine, u smislu da krajnji korisnici budu više zainteresovani za ovaj vid kupovine? Na koji način ih animirati, šta im ponuditi (uvezati se sa bankom, ponuditi posebne kartice za trgovinu, unaprijediti logistiku za isporuku…)?

Kreiranje kvalitetnog sadržaja, jedinstvena ponuda, interesantna vizuelna rešenja, aktuelni blogovi, samo su neki od koraka koje treba preduzeti kako bi se krajnji korisnici zaintereslovali. Kvalitetna logistika kao i način plaćanja karticom je jedan od preduslova.

Koju strategiju koristite da biste bili prepoznati na tržištu kao uspješna priča u e-trgovini?

Početna strategija je počivala na opštoj marketnig orjentaciji gjde smo značajan trud uložili u kreiranje funkcionalne i prijemčive platforme posmatrano iz ugla korisnika. Dalja strategija zasnivaće se na agresivnijoj promociji same e-platforme i koncepta online drogerije.

Vrijeme dostave je za kupca veoma važno. Kako obezbjeđujete logistiku za isporuku porudžbenice? Imate li ugovore sa poštom, transportnom ili kurirskom službom, ili imate razvijenu sopstvenu dostavljačku jedinicu?

Vrijeme dostave je veoma važno, zato smo se odlučili za jedan od najsigurnijih načina dostave a to je saradnja sa Poštom Crne Gore.

Da li ste znali?

Crna Gora ima najmanju populaciju od svih CEFTA tržišta.

Otkrij više

Newsletter pretplata

Get notifications when the next module becomes avaliable

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Stanovništvo 2057680
Stanovništvo od 16-64 godine 13992.22
Korišćenje interneta 85.3%
Internet kupci 53.5%
Valuta Macedonian denar
BDP po glavi stanovnika, PPP 21304.5

Albania

Stanovništvo 2777690
Stanovništvo od 16-64 godine 1861052
Korišćenje interneta 83.1%
Internet kupci 38.5%
Valuta Albanian lek
BDP po glavi stanovnika, PPP 19496.20

Serbia

Stanovništvo 6664450
Stanovništvo od 16-64 godine 43318.93
Korišćenje interneta 85.36%
Internet kupci 64.18%
Valuta Serbian dinar
BDP po glavi stanovnika, PPP 25061.9

Kosovo

Stanovništvo 1761980
Stanovništvo od 16-64 godine 11981.46
Korišćenje interneta 90%
Internet kupci 51%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 14971.20

Bosnia & Herzegovina

Stanovništvo 3233530
Stanovništvo od 16-64 godine 21664.65
Korišćenje interneta 83.38%
Internet kupci 41.31%
Valuta Bosnia and Herzegovina convertible mark
BDP po glavi stanovnika, PPP 20950.20

Moldova

Stanovništvo 2538890
Stanovništvo od 16-64 godine 17264.45
Korišćenje interneta 76%
Internet kupci 34%
Valuta Moldovan leu
BDP po glavi stanovnika, PPP 15719

Montenegro

Stanovništvo 617210
Stanovništvo od 16-64 godine 4011.87
Korišćenje interneta 88.36%
Internet kupci 32.13%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 28324.6

Resource and information center on key aspects of e-commerce for all CEFTA members.

ECOMMERCE FOR ALL

Otkrij više Otkrij više
* Ovaj naziv je bez prejudiciranja statusa i u skladu je sa Rezolucijom Savjeta bezbijednosti Ujedinjenih nacija 1244 i Mišljenjem Međunarodnog suda pravde o Deklaraciji o nezavisnosti Kosova.

Implementator u Crnoj Gori